Bloc-Iniciativa-Verds apel·la a la "rebel·lia" de la joventut per demanar el seu vot
La coalició Bloc-Iniciativa-Verds ha presentat hui la campanya "Fes un bot útil". Bota el bipartisme, bota el centralisme", amb què pretenen captar el vot jove, el de la "rebel·lia", segons ha manifestat la candidata al Congrés Isaura Navarro. Navarro ha remarcat la necessitat de "tindre una veu valenciana a Madrid que treballe amb rebel·lia, que es rebel·le al vot comú".
La candidata ha reclamat "el vot amb rebel·lia contra allò comú, contra l'ordinari, contra el que es ven en una campanya de mercadotècnia en què sembla que més que vendre un candidat estan venent un refresc".
La campanya, segons el secretari general del Bloc Jove, Pere Fuset, al·ludix a "un "bot, amb B de Bloc-Iniciativa-Verds, per a superar els obstacles que la joventut valenciana tenim". Així, ha instat a passar "per damunt del bipartidisme i el centralisme d'altres opcions" amb un "'bot' carregat de força i útil".
La iniciativa es compon de díptics i cartells, funcionarà per internet i es distribuirà en zones d'oci, universitats i centres educatius i recull les propostes de la coalició en matèria de joventut.
Entre estes, ha recordat Navarro, es troba el reconeixement del dret de vot als 16 anys d'edat; la legalització del cànnabis; la implantació de beques-salari i beques directes en funció de la renda familiar; el foment de formes d'oci no mercantils i la promoció d'un lloc laboral "amb drets" i intensificar les accions contra el frau en la contractació.
També s'inclouen mesures destinades a facilitar l'accés a l'habitatge, com la concessió de crèdits tous, avals i subvencions a fons perdut a les persones jóvens per a la compra d'un habitatge.
Navarro ha explicat que també plantegen la reducció del preu dels preservatius a un nivell simbòlic i distribuir-los mitjançant la instal·lació de màquines expenedores als espais de trobada de la gent jove.
Alhora, proposen el foment de la pràctica de l'esport, la música, el teatre, el cinema i la literatura realitzats per jóvens, a més de l'oci no basat en el consumisme.
La candidata ha reclamat "el vot amb rebel·lia contra allò comú, contra l'ordinari, contra el que es ven en una campanya de mercadotècnia en què sembla que més que vendre un candidat estan venent un refresc".
La campanya, segons el secretari general del Bloc Jove, Pere Fuset, al·ludix a "un "bot, amb B de Bloc-Iniciativa-Verds, per a superar els obstacles que la joventut valenciana tenim". Així, ha instat a passar "per damunt del bipartidisme i el centralisme d'altres opcions" amb un "'bot' carregat de força i útil".
La iniciativa es compon de díptics i cartells, funcionarà per internet i es distribuirà en zones d'oci, universitats i centres educatius i recull les propostes de la coalició en matèria de joventut.
Entre estes, ha recordat Navarro, es troba el reconeixement del dret de vot als 16 anys d'edat; la legalització del cànnabis; la implantació de beques-salari i beques directes en funció de la renda familiar; el foment de formes d'oci no mercantils i la promoció d'un lloc laboral "amb drets" i intensificar les accions contra el frau en la contractació.
També s'inclouen mesures destinades a facilitar l'accés a l'habitatge, com la concessió de crèdits tous, avals i subvencions a fons perdut a les persones jóvens per a la compra d'un habitatge.
Navarro ha explicat que també plantegen la reducció del preu dels preservatius a un nivell simbòlic i distribuir-los mitjançant la instal·lació de màquines expenedores als espais de trobada de la gent jove.
Alhora, proposen el foment de la pràctica de l'esport, la música, el teatre, el cinema i la literatura realitzats per jóvens, a més de l'oci no basat en el consumisme.
No hay comentarios:
Publicar un comentario